Kritizujeme Facebook a Google, ale pritom ich potrebujeme. A to je ten problém.

 
Marketéri a marketérky sa pri svojej práci stretávajú s rozmanitými problémami. Samotná skutočnosť, že pôsobia na platforme postavenej na zneužívaní ľudských práv, medzi ne zväčša nepatrí. Presne na to sme chceli upriamiť pozornosť tohto odvetvia, závislého od Facebooku a Googlu, keď sme v Amnesty International zverejnili v novembri správu s názvom Giganti dohľadu.
 
Google a Facebook pomáhajú prepájať ľudí z celého sveta. Poskytujú zásadné služby pre miliardy používateliek a používateľov, ktorí sa vďaka nim môžu zmysluplne zúčastňovať na ekonomickom a spoločenskom dianí. Na prístup k internetovým službám sa spoliehajú aj pri uplatňovaní svojich ľudských práv – a mnohé nástroje im na to ponúkajú práve Google a Facebook.
 
Viac sa dočítate v našom novom blogu na Denníku N.